Skuteczna komunikacja w placówce medycznej

Zapraszamy Państwa na szkolenie (nagranie z webinaru) omawiające niezwykle istotne zagadnienia dotyczące komunikacji z pacjentem oraz o komunikacji pomiędzy pracownikami placówki medycznej.

Czy wiesz, że pacjent może znieść wiele niedogodności pod warunkiem, że ma poczucie zainteresowania jego sytuacją i potraktowania z szacunkiem?

Komunikacja jest równie ważna, co inne umiejętności np. obsługi oprogramowania, bo pojawia się w największej ilości ogłoszeń o pracę i jednocześnie jest najczęstszą przyczyną problemów w zespole i zwolnienia pracownika. Dlatego tak ważne, żebyś poznał(a) sposoby na lepsze dotarcie do 2-giej osoby.

Celem szkolenia jest wskazanie narzędzi poprawiających skuteczność komunikowania się zarówno między współpracownikami, jak i z pacjentami. W trakcie szkolenia zostało podanych wiele przykładów, również pochodzących z coachingu i treningu asertywności, do łatwego zastosowania w miejscu pracy.


Podczas szkolenia przećwiczysz narzędzia poprawiające komunikację:
  • dla lepszego zrozumienia i wyciszenia emocji: parafrazowanie i komunikaty typu JA
  • zamiast powtarzać użyj zdań warunkowych: Jeśli…, to + nagroda lub kara
  • sposoby, żeby rozwiązać konflikt: Scenariusz DESC i Porozumienie bez przemocy
  • pytania coachingowe, które sprawnie kierują rozmową do celu
  • sposoby na gaszenie pożarów
  • jak odreagować czyli parę słów o radzeniu sobie ze stresem.

Dokonując zakupu uzyskujecie Państwo dostęp do materiału szkoleniowego na okres jednego roku od momentu dokonania zapłaty.

Oznacza to, że w każdej chwili możecie zalogować się na swoje konto i korzystać ile razy chcecie z zakupionego szkolenia. W dowolnym momencie, w dowolnym czasie oraz w dowolnym miejscu.

dr Alina Matlakiewicz - trener psychologii i biznesu
Psycholog ekonomiczny, wykładowca, trener biznesu i menedżer, certyfikowany coach, moderator Design Thinking, auditor wewnętrzny i Inspektor Danych Osobowych. Posiada bogate doświadczenie biznesowe i z zakresu zarządzania ludźmi. Udziałowiec i prokurent spółki Hiacynt Sp. z o.o. zajmującej się importem produktów z USA, Niemiec, Chin i Korei Płd., ich sprzedażą na rynku polskim i europejskim. Uczestniczyła - jako wystawca i doradca produktowy - w największych międzynarodowych targach handlowych – GuangZhou (Chiny), Bolonia (Włochy), Birmingham (Wielka Brytania). Doświadczenie zdobywała studiując prowadząc badania w Wielkiej Brytanii, na University of London, University of Leeds, Warwick University Coventry i University of Surrey w Guildford. Przez kilka lat współpracowała z National Consortium of Colleges NCC w Wielkiej Brytanii - głównym gremium zrzeszającym kolegia brytyjskie - współpracujące pracodawcami w zakresie kształcenia dorosłych w miejscu pracy. Swoje referaty prezentowała na wielu konferencjach zagranicznych (m.in. Finlandia, Estonia, W. Brytania, Niemcy). Posiada certyfikat Racjonalnej Terapii Zachowania i społecznej odpowiedzialności biznesu CSR.

 


Cena: 115 PLN


SZYBKA POMOC

Dostępność natychmiastowa
FAQ
(Najczęściej Zadawane Pytania)

77 55 00 347