18 listopada 2021 r. – godz. 10:00 – 12:00

Zapisz się na webinarium

Skuteczna komunikacja w placówce medycznej

Czy wiesz, że pacjent może znieść wiele niedogodności pod warunkiem, że ma poczucie zainteresowania jego sytuacją i potraktowania z szacunkiem? Komunikacja jest równie ważna, co inne umiejętności np. obsługi oprogramowania, bo pojawia się w największej ilości ogłoszeń o pracę i jednocześnie jest najczęstszą przyczyną problemów w zespole i zwolnienia pracownika. Dlatego tak ważne, żebyś poznał(a) sposoby na lepsze dotarcie do 2-giej osoby.

Celem webinarium jest wskazanie narzędzi poprawiających skuteczność komunikowania się zarówno między współpracownikami, jak i z pacjentami. W trakcie szkolenia zostanie podanych wiele przykładów, również pochodzących z coachingu i treningu asertywności, do łatwego zastosowania w miejscu pracy.

Porozmawiamy o komunikacji z pacjentem oraz o komunikacji pomiędzy pracownikami placówki medycznej.

Podczas webinaru przećwiczysz narzędzia poprawiające komunikację:

  • dla lepszego zrozumienia i wyciszenia emocji: parafrazowanie i komunikaty typu JA
  • zamiast powtarzać użyj zdań warunkowych: Jeśli…, to + nagroda lub kara
  • sposoby, żeby rozwiązać konflikt: Scenariusz DESC i Porozumienie bez przemocy
  • pytania coachingowe, które sprawnie kierują rozmową do celu
  • sposoby na gaszenie pożarów
  • jak odreagować czyli parę słów o radzeniu sobie ze stresem.

Podczas wykładu zostanie udostępniony specjalny czat pozwalający zadawać pytania wykładowcy.

Termin webinaru:
18 listopada 2021 r. godz. 10.00 - 12.00

Koszt udziału w webinarium wynosi:
- zgłoszenia do 3.11.2021 r. - 95 zł brutto.
- zgłoszenia po 3.11.2021 r. - 115 zł brutto

Udział w Webinarium jest płatny, faktury za uczestnictwo z terminem płatności do 7 dni zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail.


Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ - za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.

dr Alina Matlakiewicz - trener psychologii i biznesu
Psycholog ekonomiczny, wykładowca, trener biznesu i menedżer, certyfikowany coach, moderator Design Thinking, auditor wewnętrzny i Inspektor Danych Osobowych. Posiada bogate doświadczenie biznesowe i z zakresu zarządzania ludźmi. Udziałowiec i prokurent spółki Hiacynt Sp. z o.o. zajmującej się importem produktów z USA, Niemiec, Chin i Korei Płd., ich sprzedażą na rynku polskim i europejskim. Uczestniczyła - jako wystawca i doradca produktowy - w największych międzynarodowych targach handlowych – GuangZhou (Chiny), Bolonia (Włochy), Birmingham (Wielka Brytania). Doświadczenie zdobywała studiując prowadząc badania w Wielkiej Brytanii, na University of London, University of Leeds, Warwick University Coventry i University of Surrey w Guildford. Przez kilka lat współpracowała z National Consortium of Colleges NCC w Wielkiej Brytanii - głównym gremium zrzeszającym kolegia brytyjskie - współpracujące pracodawcami w zakresie kształcenia dorosłych w miejscu pracy. Swoje referaty prezentowała na wielu konferencjach zagranicznych (m.in. Finlandia, Estonia, W. Brytania, Niemcy). Posiada certyfikat Racjonalnej Terapii Zachowania i społecznej odpowiedzialności biznesu CSR.