3 grudnia 2021 r. – godz. 10:00 – 12:30 – dwie praktyczne sesje

Zapisz się na webinarium

Dobre nawyki budujące zespół, w którym chce się pracować
Seria: Menadżer placówki medycznej

Każdy chce pracować tam, gdzie jest dobra atmosfera i pracownicy dają sobie wsparcie. Dlatego warto zadbać o dobry klimat psychologiczny, bo korzystne samopoczucie w pracy poprawia motywację, daje lepsze efekty i obniża absencję. Ta inwestycja przekłada się na zysk placówki, bo przyciąga pacjentów, którzy czują się tam dobrze i polecają ją innym.

Zapraszamy do udziału w internetowym (na żywo) praktycznym szkoleniu: Dobre nawyki budujące zespół, w którym chce się pracować, podczas którego poznasz zasady korzystnie wpływające na zespół i Ciebie:

  • Wspólnie ustalane cele i zrobione do nich plany
  • Dobra atmosfera sama się nie zbuduje czyli co wnosisz do zespołu?
  • Konstruktywny feedback czyli o dawaniu sobie informacji zwrotnej z dużą przewagą pochwał
  • Chcesz poprawić motywację? Przydzielaj zadania zgodnie z kompetencjami
  • Staraj się zrozumieć innych zamiast być zrozumianym
  • Synergia czyli tworzenie zespołu pt. „Co 2 głowy to nie jedna“.

Podczas wykładu zostanie udostępniony specjalny czat pozwalający zadawać pytania wykładowcy.

Termin webinaru:
3 grudnia 2021 r. godz. 10.00 - 12.30 - dwie praktyczne sesje

Koszt udziału w webinarium wynosi:
- 115 zł brutto

Udział w Webinarium jest płatny, faktury za uczestnictwo z terminem płatności do 7 dni zostaną rozesłane po jego zakończeniu na podany w zgłoszeniu przez Państwa adres e-mail.


Po zapisaniu się na webinar zostanie automatycznie wysłane na podany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
W potwierdzeniu tym umieszczono przycisk DOŁĄCZ - za jego pomocą proszę zalogować się w dniu szkolenia na portal na którym będziemy realizować webinarium.
Proszę zalogować się kilka minut wcześniej by upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z naszym serwisem:
77 55 00 347.

dr Alina Matlakiewicz - trener psychologii i biznesu

Psycholog ekonomiczny, wykładowca, trener biznesu i menedżer, certyfikowany coach, moderator Design Thinking, auditor wewnętrzny i Inspektor Danych Osobowych. Posiada bogate doświadczenie biznesowe i z zakresu zarządzania ludźmi. Udziałowiec i prokurent spółki Hiacynt Sp. z o.o. zajmującej się importem produktów z USA, Niemiec, Chin i Korei Płd., ich sprzedażą na rynku polskim i europejskim. Uczestniczyła - jako wystawca i doradca produktowy - w największych międzynarodowych targach handlowych – GuangZhou (Chiny), Bolonia (Włochy), Birmingham (Wielka Brytania). Doświadczenie zdobywała studiując prowadząc badania w Wielkiej Brytanii, na University of London, University of Leeds, Warwick University Coventry i University of Surrey w Guildford. Przez kilka lat współpracowała z National Consortium of Colleges NCC w Wielkiej Brytanii - głównym gremium zrzeszającym kolegia brytyjskie - współpracujące pracodawcami w zakresie kształcenia dorosłych w miejscu pracy. Swoje referaty prezentowała na wielu konferencjach zagranicznych (m.in. Finlandia, Estonia, W. Brytania, Niemcy). Posiada certyfikat Racjonalnej Terapii Zachowania i społecznej odpowiedzialności biznesu CSR.